Моята снимка
Sofia, Bulgaria; Just a woman in a Man's Man's World... Wife, mother of a 20+year-old boy -a young philosopher. Make cards sometimes and I was a proud DT member of IKEsWORLD CHALLENGES.

четвъртък, 13 декември 2012 г.

За кутията със съкровища - подаръци-амулети

     Днес, след работа,  изненадата бе пълна - две известия за два малки пакета! Разбира се веднага отидох в пощата. Чаках единствено от Арнолдо,  но явно неговото писмо се е загубило по пътя! И друг се е случвало да се губят писма от чужбина!
***
      Първото писмо е от Нушинка. Чудесна млада жена. Много талантлива.  Аз съм в нейния списък за "Предай нататък". Тя - в моя! Но аз закъснявам, поради ред причини. И ме е срам! И моля за извинение! Когато нещо не става така, както съм си го наумила, както искам да бъде -
Блокаж!!!
       Вижте нейния подарък:
Photobucket
Photobucket
       Картичката има прекрасно послание! Много мило! Позволявам си да го запазя за себе си!
       Това бяло плетено цвете си има скрита безопасна игличка, за да може да се сложи на шапка или на блуза.
       Нуши, много ти благодаря! Ти си бижу!
***
       Второто писмо - малък пакет - ме хвърли в музиката! Vili-ni - Виолета...
       Нещо старо, нещо ново... и ГОЛЯМА ИЗНЕНАДА!!
       " Това, което направи миналата година - не се забравя." - ми писа тя. А, аз бях забравила... И много се чудих какво съм направила...
        Казват, че този, който дава трябва веднага да забрави, но онзи, който получава - не трябва да забравя!
       Вили, това, което ти направи ти днес - аз няма да забравя! Благодаря ти!
       Ето и нейния подарък:
Photobucket
  Photobucket     
      Сега вече ще има къде да събирам любовта, няма да губя себе си и творческото си вдъхновение!

     Мили дами - много ме зарадвахте! Наистина стават чудеса!! Благодаря ви!
***
     Искам само да добавя, че този година аз не се включих в новата размяна на картички напълно съзнателно, защото още не съм успяла да изпълня "задълженията си"  - Имам да пращам!
     "Имате да (в)зимате!" – казваше доцентката ни по счетоводство, обяснявайки дебит и кредит -  и ние се смеехме...

  Щастлива съм. Колко малко / внимание/ му трябва на човек, за да се почувства обичан и ценен.

2 коментара:

  1. Радвам се, че успях да те изненадам. Щастлива съм, че дребничкият ми подарък те е зарадвал.
    Прегръдка голяма.

    ОтговорИзтриване