Моята снимка
Sofia, Bulgaria; Just a woman in a Man's Man's World... Wife, mother of a 20+year-old boy -a young philosopher. Make cards sometimes and I was a proud DT member of IKEsWORLD CHALLENGES.

четвъртък, 26 януари 2012 г.

За наградите или Ти, сега, каква си? - част I

"Светът е обхванат от оценъчна страст - Кой си? Какъв си? Колко струваш? Всяко нещо си има цена!“
     /Посвещава се на колегата Валентин Макавеев/
     По повод и в отговор на наградите, дадени ми от Пъстър свят и Мария
 
     Преди няколко години бях градска (!) командировка - разбирай София и околности, с нов колега, 7-8 години по-млад от мен. Имахме списък с адреси – обикаляме с един пикап и проверяваме.
     Пътуваме, спираме, проверяваме – нали затова пътуваме! Продължаваме. Той шофира. Аз не умея. ( Факт N1 – Нямам шофьорска книжка!) Всичко върви по план, но нещо с него не е наред! Питам го направо какво има? А той:
     - Ти, сега, каква си?
      Нов колега!!! Обяснявам кротко каква длъжност заемам, какви са моите задължения и отговорности. Кратко и ясно.
      Продължаваме, а той пак, ни в клин, ни в ръкав:
      - Ти, сега, каква си?
       Пак отговарям същото. Решавам, че се интересува и в личен план и добавям още нещо. Но, когато за трети път ме попита, казах: 
       - Добре, какво те интересува? Давай смело, може да ме питаш всичко!
      Мълчание. Изчаквам. Спокойно, след време сама го подканям:
       - Та, какво искаше да ме питаш?
       - Ти, каква си?
       - Каква, каква? Не мога да те разбера! 
        - Ами, християнка ли си? Католичка ли си?
    Леле, накрая изплю камъчето! Това ли било? 
        - Християнка съм! ( Факт N2)
        -  Ами тогава защо черпеше за някакъв католически празник? 
(Свети Силвестър – по мои спомени )
         -  Ама, аз се шегувах! Просто повод да се почерпим с нещо сладичко!
( Факт N3, 4 и 5 – Празнува, Обича да черпи и Да си хапва сладичко!)
          Успокои се момчето. Колегата.
          Спираме на едно от местата по списъка - пущинак, а в далечината огромна постройка. И никакво движение! Питам го какво е това, а той - не знаел! Не знаеш, казвам, през ден идваш тук! Аз, някой ден ще разбера! ...
          Разбрах! Тук работя! Хората са казали – Внимавай, какво си пожелаваш!
( Факт N6 и 7  - Пътува  и ...Сбъдва мечтите си!)
         
"В живота влюбен ли си? - До безкрайност!" - Франсоа Вийон


Няма коментари:

Публикуване на коментар