Моята снимка
Sofia, Bulgaria; Just a woman in a Man's Man's World... Wife, mother of a 20+year-old boy -a young philosopher. Make cards sometimes and I was a proud DT member of IKEsWORLD CHALLENGES.

сряда, 24 август 2016 г.

August stories / Августовски случки

Какво ново при мен през август?
Посетих интересни места, направих красиви снимки, релаксирах и се наслаждавах на нещата около мен. 

What is new unto me in August?
I visited interesting places, I made beautiful pictures, I relax and enjoy the things around me. 





Yours truly
















 











Гледах интересен филм:
I watched an interesting film:
 ***
    На 20-ти август имах много интересна среща с една прекрасна дама - Тони-Точица. Аз се сдобих с една от нейните бутикови ръчно-направени книжки - стихосбирки на Светла Йорданова - нейна приятелка. Освен, че книжката е много красива и изработена отлично, Тони бе взела автограф за мен от младата поетеса, което много ме зарадва. Как точно изглеждат книжките, може да видите тук.

      On August 20th  I had a very interesting meeting with a lovely lady - Tony-Tochica . I received one of its unique hand-made books - poetry Svetla Yordanova - her friend. Besides the book it is very beautiful and perfectly made, Tony had taken me for an autograph by the young poet, which makes me very happy. How exactly look books, you can see here.

  Аз изглеждам малко намръщена - така е винаги, когато някой друг снима с моя фотоапарат.
I look a little frown - it is always someone else shoot with my camera.
***

1 коментар: