Моята снимка
Sofia, Bulgaria; Just a woman in a Man's Man's World... Wife, mother of a 20+year-old boy -a young philosopher. Make cards sometimes and I was a proud DT member of IKEsWORLD CHALLENGES.

събота, 3 март 2012 г.

ПРАЗНИЦИ

 

ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!
ЧЕСТИТ 3-ТИ МАРТ!
ЧЕСТИТ ТОДОРОВ ДЕН!-КОНСКИЯТ ВЕЛИКДЕН!
    Картичка с мартеничка за предизвикателството на Щурчо - една дама, на която много се възхищавам и радвам:
http://hobbychallenges.blogspot.com/2012/02/7-20022012-05032012.html
   Тази картичка правих снощи. Ще я подаря на Светла - принцесата на закуските. Местят  закусвалнята от автогарата в един от новите Бизнес-центрове в града. Ще ми липсва. Желая им успешен бизнес!
 Ръчно-плетена мартеница-подарък от свекърва ми. Огромна мартеница!
Украсата на дома - едно смесване на обичаи...
И мартеницата, която ми направи детето:
  Когато попитах мъжа ми:
  - Видя ли мартеницата, която ми  направи Влади? Каза ми, че има и за теб! - той отговори:
  - Да, бялата част е при мен!
  Много се смяхме! Пенда за мама, а Пижо за татко! Икономиката - икономична, дело на всеки!
  Ще стане човек от нашия габровец, както обичаме да го наричаме.
  Може би в неговите очи сме като две части на едно цяло... Мартеницата. Семейството.
   Аз тази година не правих мартеници. Поръчах ги в едно ново магазинче срещу Английската гимназия. Момичето се справи перфектно! Това бяха най-красивите и уникални мартеници! Влади ги подари на съучениците си...


  Празници. Не ни е много празнично. Това е първият ни Тодоровден без Тодор Венков.

2 коментара:

  1. Боби,Честита Баба Марта!Да сте живи и здрави, весели и засмени, бели и червени..
    Благодаря ти за чудесните думи.
    Наистина доста празници накуп в първите дни на месец март.. Много се забавлявах, докато четях историята на вашата мартеничка - Семейство. Детенце се е справило страхотно с направата на Пижо (което никак не е лесно..)
    Картичката- мартеничка, която си направила е много хубава.Много харесвам този релеф върху бялата и червената хартия, както и дизайнерската хартия, която си използвала.
    Сигурна съм,че принцесата на закуските много я е харесала.
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №7 "Картичка мартеничка"

    ОтговорИзтриване
  2. Как съм изтървала тази уникална мартеничка, която сте получили от Влади. Детето се е справило по страхотен начин.

    ОтговорИзтриване