Моята снимка
Sofia, Bulgaria; Just a woman in a Man's Man's World... Wife, mother of a 20+year-old boy -a young philosopher. Make cards sometimes and I was a proud DT member of IKEsWORLD CHALLENGES.

сряда, 12 септември 2018 г.

Още прекрасни подаръци / Talking about...

            Вчера моят син ми звънна по телефона, да ме пита дали очаквам нещо, защото пред къщи чака куриер от Български пощи! За първи път ми се случва Български пощи да доставят пратка до прага на дома - обикновено пускат бележка "Известие" и до там!  Често част от писмата и пратките се губят някъде по пътя. Въпросът му беше дали чакам нещо от ... Китай, защото повечето неща били от там!  
           Господ създаде света, всичко друго е направено в Китай! - си помислих с усмивка. Преди връзката по телефона да прекъсне успях да кажа само да не дава никакви пари!!
         Малко по-късно той отново звънна, вече по-спокоен и ми съобщи за малко колетче от един прекрасен гръцки остров - ей го там, посочен с червената стрелка, а снимката взаимствах от блога на Ike, която ме изненада приятно за моя рожден ден! Ура!!!

Here's a "Haiku translation"

 / He - means an officer of the post office/

He       - Are you waiting for something from somewhere?
Me       - Excuse me!?
He        - Most of them are from China! 
Me       - God created the World, everything else is made in China! Mmmm... perhaps Greece?

a few minutes later 
Не        - Here's something from Greece!

          Talking about a parcel from a beautiful Greek island!
       Here is the island, indicated by the red arrow, and the photo I took from the blog of Ike, which surprised me pleasantly for my birthday!
(But you don't miss to visit and this blog too
where this month we are talking about SEX!)

 И съдържанието му:
 Една много красива картичка, направена от Ike:
A very beautiful card made by Ike:
 
  А ето какво донесе Михаела (моята зълва), която имаше щастието 
да се срещне лично с Ike миналия месец. 
Признавам, че съм приятно изненадана и възхитена 
от красотата на този остров и от това,
че е толкова населен!
And what brought Michaela (my sister-in-law), which had happiness
to meet Ike personally last month.
I admit that I'm pleasantly surprised and delighted
from the beauty of this island and from that it's so populated!
          За рускоговорящите / четящите/ ще добавя и няколко гръцки рецепти от тази малка готварска книжка, защото както се казва - Любовта минава през стомаха! И още - Храната прави борбата!
          I'll add some Greek recipes from this little cookbook because - Love goes through the stomach! And more - Food makes the fight!

Няма коментари:

Публикуване на коментар