Моята снимка
Sofia, Bulgaria; Just a woman in a Man's Man's World... Wife, mother of a 20+year-old boy -a young philosopher. Make cards sometimes and I was a proud DT member of IKEsWORLD CHALLENGES.

сряда, 25 януари 2017 г.

The colors of winter - pictures

            Една разходка в парка и прекрасно време за зимния сезон ме накараха да извадя фотоапарата и да направя няколко снимки.

A walk in the park and wonderful time for this winter season  
made me pull out my camera and take some pictures.

 ***
         Така изглежда кооперацията, където живеем аз и моето семейство, погледната от парка.
So it seems the building where we live -  a view from the park.

Peace and quiet.







Yours truly

Освен мен и една майка с бебешка количка нямаше други хора.
Except me and a mother with a baby carriage there were no other people / visitors /.
Тук ме чакаше ето този чудесен снежен човек.
This wonderful snowman waiting for me here.
Каква приятна изненада!
What a nice surprise!
Всичко това ме вдъхнови да направя една зимна картичка, която може да видите тук.
All this inspired me to do a winter card, which you can see here.


Няма коментари:

Публикуване на коментар